استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل به سبک های مختلف

تم قرمز در دکوراسيون خانه يکي از رنگ هايي است که کمتر در منازل ما ايراني ها از آن استفاده مي شود. همانطور که مي دانيد قرمز يک رنگ قدرتمند و تحريک کننده است که مي تواند بسياري از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند.

تم قرمز در دکوراسيون منزل يکي از رنگ هايي است که کمتر در منازل ما ايراني ها از آن استفاده مي شود. همانطور که مي دانيد قرمز يک رنگ قدرتمند و تحريک کننده است که مي تواند بسياري از احساسات و حالت ها را در فضا پخش کند. البته بخاطر همين موضوع که قرمز رنگي قوي و شاخص است، اگر به مقدار زياد استفاده شود تقريبا با هيچ رنگ ديگري در دکوراسيون خانه هماهنگ نمي شود. اما نمونه مدل هايي که در اين مطلب با آنها آشنا خواهيد شد تم منزل خود را با بکار بردن مقدار بسيار مناسبي از رنگ قرمز طراحي کرده اند تا همچنان فضا براي آزمون و خطا باز باشد.

مورد اول آپارتمان مدرني است که براي يک زوج جوان طراحي شده و از تمي تمام صنعتي و صد البته خلاقانه در چيدمان بهره مي برد. اتاق نشيمن خانه پلاني باز دارد و نمايي شبيه به يک انباري بازسازي شده دارد! نماي اتاق نشيمن با قرار دادن مبل راحتي بسيار شيک و ابزار آلاتي متعلق به دوره هاي زماني مختلف تزيين شده است. در طراحي اين خانه از رنگ قدرتمند قرمز بدون هيچ ترسي استفاده شده تا توجهات را بيشتر به سمت دکوراسيون ويژه اين خانه جذب کند.