ایده های ساده دکوراسیون خانه های لوکس

پرشين پرشيا-لوکس گرايي، آنچه که امروزه بيشتر در غالب چشم و هم چشمي و تجمل گرايي در آمده است تا يک سبک و سياق و سليقه! اما به طور کلي علاقه به اجناس لوکس الزاما رابطه اي با تجمل گرايي ندارد گاهي يک عنصر به دليل اصالت خاصي که در بتن خود دارد صفت لوکس بودن را جذب مي کند. ترفندهايي براي لوکس شدن دکوراسيون منزل شما در نظر گرفته ايم، پس اگر به لوکس گرايي علاقه داريد با ما همراه باشيد.

با استفاده از لوسترهاي چلچراغ مانند مي توانيد حالت تجملي را به دکوراسيون داخلي خود ببخشيد
استفاده از لوسترهاي چلچراغ مانند به خوبي مي توانند حالت تجملي را به فضاي دکوراسيون داخلي خود ببخشيد. اما در خريد آنها ارتفاع سقف را نيز در نظر داشته باشيد.

ترکيب رنگ طلايي با رنگ هاي خنثي جلوه ي بي نظير و لوکسي به فضاهاي شما مي بخشند
ترکيب رنگ طلايي با هر رنگي به خصوص رنگ هاي خنثي جلوه ي بي نظير و لوکسي به فضاهاي داخلي شما مي بخشند، اين رنگ مي تواند به عنوان يکي از لوازم و وسايل و يا در دکوراسيون شما بدرخشد .

انتخاب يک فرش با طرح اصيل در ترکيب با مبلمان خاص در لوکس شدن فضاي شما تاثير به سزايي دارد
انتخاب مناسب يک فرش با طرح اصيل در ترکيب با يک مبلمان خاص مي تواند در لوکس شدن فضاي شما تاثير به سزايي داشته باشد.

چوب هاي کنده کاري شده به خوبي مي توانند فضاي شما را متفاوت جلوه دهند
چوب هاي کنده کاري شده به خوبي مي توانند فضاي شما را متفاوت جلوه دهند، مي توانيد به عنوان يک ميز يا صندلي و يا آينه و کنسول استفاده کنيد .

استفاده از سنگ هاي طبيعي با نقوش خاص حال و هواي لوکسي به فضاي شما مي بخشند
استفاده از سنگ هاي طبيعي به خوبي مي توانند حال و هواي لوکسي به فضاي شما ببخشند، به خصوص استفاده از سنگ هاي طبيعي با نقوش خاص در سرويس بهداشتي يا آشپزخانه براي اين منظور بسيار مناسب اند.

استفاده از مجسمه ها در ابعاد بزرگ حال و هواي عمارت هاي مجلل را به فضاي شما مي بخشند
استفاده از مجسمه ها در ابعاد بزرگ حال و هواي کاخ ها و عمارت هاي مجلل را به فضاهاي داخلي شما مي بخشند، اين مجسمه ها مي توانند در هر فضايي همانند راهروها، پاگرد پله ها و... قرار گيرند.

انتخاب نوع، طرح و رنگ کاغذديواري به خوبي مي تواند حالت فضايي شما را به حالت لوکس تغيير دهد
استفاده از کاغذ ديواري با طرح و بافت خاص به خوبي مي تواند حالت فضايي شما را به حالت لوکس تغيير دهد، انتخاب نوع طرح و رنگ مناسب به خوبي در اين زمينه کارساز خواهد بود.

رنگ ها براي ايجاد حسي لوکس و سنگين در فضا نقش مهمي بازي مي کنند
رنگ ها براي ايجاد حسي لوکس و سنگين در فضا نقش مهمي بازي مي کنند. بعضي رنگ ها مثل بنفش، آبي درباري، طلايي، نقره اي، مشکي، قرمز مايل به قهوه اي و... حسي از تجمل و اصالت را در خود دارند.

استفاده از خز و يا پارچه هايي با پوست حيوانات ايجاد حس تجمل و لوکس بودن را مي دهد
استفاده از خز و يا پارچه هايي با طرح و رنگ پوست حيواناتي مثل مار، ببر و پلنگ و ... هميشه از جانب طراحان مد و دکوراتورهاي داخلي براي ايجاد احساس تجمل و لوکس بودن در حين ظرافت و زيبايي به کار گرفته مي شود.


جزئيات تزئينات داخلي، با وجود اينکه شايد کمتر به چشم مي آيند تاثيرات بسيار بزرگي در يک فضا دارند
جزئيات تزئينات طراحي داخلي مثل درب ها، قرنيز و ديوار کوب هاي چوبي، گچ بري هاي هنرمندانه، تزئينات شومينه يا حتي دستگيره هاي کمدها با وجود اينکه شايد به نظر برسد که کمتر به چشم مي آيند تاثيرات بسيار بزرگي در برداشت شما از يک فضاي دارند.