طرح های ارزان برای دکوراسیون منزل شما

ايده هاي دکوراسيون منزل که در اين مطلب به شما ارائه ميکنيم بسيار ساده و قابل اجرا هستند .با ما همراه باشيد

1. يک صندلي
در اطراف همسايگي خود رانندگي کنيد و از بين وسايلي که هماسايگان ديگر لازم ندارند و بيرون گذاشته اند حتما يک يا دو صندلي پيدا ميکنيد .صندلي را با کاغذ سنباده صاف کنيد و آن را رنگ کنيد رويه صندلي را با پارچه 7.62 سانتي متري بپوشانيد و آن را در چارچوب صندلي جا بيندازيد . براي اينکه استعداد بيشتري به خرج بدهيد پشت صندلي را با حک کردن حروفي زيبا تزيين کنيد.


2-ساخت يک اثر هنري
ميتوانيد با استفاده از گچبريهاي پيش ساخته يک اثر هنري زيبا به اين شيوه خلق کنيد


3.استفاده از کاغذ ديواري
يک گوشه زشت را با کاغذ ديواري بپوشانيد طرح هاي بزرگ و زياد باعث ميشود تا منظره کمترزشت و بهم ريخته بنظر بيايد استفاده از يک نوع کاغذ ديواري در ديوارها و سقف شيبدار، فضاي اتاق را يک دست ميکند.

4.تکه ها و قطعات
اگر يک ميز کشو دار آنقدر زشت و بنجل است که ديگر نمي توان از آن استفاده کرد يکي از کشو هاي آن را بعنوان يک تابلو با خاصيت آهن ربايي استفاده کنيد . قطعات و لوازم آن را بکنيد و بعد کشو را رنگ کنيد. يک تکه فلز به اندازه داخل کشو ببريد و روي آنرا با کاغذ کادو روکش کنيد و يک تابلو اعلانات زيبا خلق کنيد.


5.هنر پارچه
تعدادي از پارچه هاي مورد علاقه تان را جمع آوري کنيد و آن را در يک مجموعه قاب هايي که شکل متفاوتي دارند به نمايش دراوريد.


6.وصله دوزي خلاقانه

 

با استفاده از تخته هاي قديمي صفحه هايي زيبا که کتاب ها را نگه ميداررند بسازيد . نميتوانيد آنها را در مغازه ها پيدا کنيد؟ ميتوانيد از خيلي وسادل دور افتاده چيزي شبيه اين را براي خودتان بسازيد .کمي به اطرافتان دقت کنيد


7.تزئين دوباره با پارچه
شيشه ي درهاي کابينت خيلي برفکي و جرم گرفته شده ؟محتواي درون کابينت را ببا پوشاندن شيشه ها به وسيله پارچه طرح دار پنهان کنيد.پشت هر کدام از درها پارچه را روي شيشه ها بکشيد وبا استفاده از گيره ها آن را به لبه قاب چوبي محکم کنيد.براي مرتب به نظر رسيدن نماي داخل گيره ها را با روبان بپوشانيد.


8.طاقچه
طاقچه هاي مينياتوري کوچکي درست کنيد. با ميتوانيد از تکه هاي چوب پايه تخت و يا مبلهاي بزرگ اين قطعه ها را جدا کنيد و روي آن يک قطعه چوب ساده برش دهيد . اين تاقچه هارا بسازيد


9.هدف جديد
به دوباره انديشيدن به چيزهاي کهنه و قديمي زندگي نو ببخشيد
اين ماکت کره زمين زماني در اتاق زير شيرواني بود اما حالا گلدان مرکزي و پر از گل هاي عطري است.

10. آويز
اين اجسام گرد در دو انتهاي چوب پرده بسته شده بودند اما الان آنها را به ديوار پيچ کرده ايم و بعنوان چوب لباسي استفاده ميشوند.رنگ زينتي و زيبا به چوب لباسي طرحي زيباتر ميدهد.


11.خلق کنيد
براي خلق کار هنري دست ساز با صرف کمي مهارت نمدهاي خريداري شده را در قاب هايي با رنگ هاي تيره نصب کنيد و بعد مجموعهاي از عکس ها و تصاوير را با کاذ درست و درون قاب ها بچسبانيد سوزن هاي چسبناک و تزييني و قطعات ربان منظره را کامل ميکند.


12. جزييات مرتب
اين جعبه هاي سايه دار کوچک در دسته هاي 2 تايي هستند. از سب چوب و يا چسب ناخن براي چسباندن يک رديف نرده به انتهاي آن ها استفاده کنيد و بعد هر قطعه را رنگ کنيد.


13. باغچه جديد
با استفاده از قطعات تزييني اضافي يک جعبه تزييني گياهي خيره کننده درست کنيد با يک جعبه تزييني بزرگ و مسطح شروع کنيد و درون آن کمي شن بريزيد آن را رنگ کنيد و بعد پايه ها را جايگذاري کنيد.
منبع: بيتوته