عایق بندی کانکس های ثابت

در کانکس هاي ثابت و مسکوني عايق بندي در برابر گرما ، سرما ، صدا و به ويژه رطوبت بسيار مهم است. عايق بندي کانکس کار سختي نيست و با انجام چند کار ساده مي توانيد کانکس خود را کاملا عايق کنيد که در اين مقاله به اين راه ها اشاره خواهيم کرد. شما مي توانيد براي عايق کردن و همچنين ترميم عايق کانکس هاي خود با شرکت اي کانکس تماس حاصل فرماييد.

عايق کف:
يکي از مهمترين بخش ها در کانکس که بايد کاملا عايق شود کف کانکس است ، بهتر است کف کانکس را ايزوگام يا قير کاري کنيد. البته راه حل بهتر اين است که کانکس را مستقيمآ بر روي زمين قرار ندهيد و به وسيله شناژ و سيمان بين کانکس و زمين فاصله ايجاد کنيد.

عايق سقف:
يکي ديگر از بخش هاي کانکس که کاملا بايد عايق شود سقف کانکس است و براي اين کار مي توانيد سقف کانکس را ايزوگام کنيد تا در برابر آب مقاوم تر شود همچنين بهتر است از سقف هاي شيب دار استفاده کنيد تا آب به راحتي از سقف به پايين بريزد.

عايق دما و صدا:
کانکس ها را بايد از نظر حرارتي عايق کرد تا دماي درون کانکس خارج نشود و همچنين عايق صدا که موجب وارد نشدن و خارج نشدن صدا از کانکس مي شود براي اين کار از عايق هايي مانند : پونوليت ، پشم شيشه و عايق هاي ديگر استفاده مي شود همچنين مي توانيد براي عايق کردن درب و پنجره ها از شيشه هاي دو جداره با قاب UPVC استفاده کنيد.
با انجام اين سه کار کانکس خود را مي توانيد کاملا عايق کنيد.
منبع: اي کانکس