نحوه استفاده بهتر از فضاهای زیر تخت

يکي از دغدغه هاي فضاهاي کوچک خانه هاي امروزي، کمبود فضاهايي مانند کمد و انبار ها مي باشد که بي شک نقش موثري در نوع دکوراسيون داخلي به خصوص در فضاهايي مانند اتاق خواب ها مي باشد.

يک راه حل کوتاه مدت استفاده از سبدهاي پلاستيکي يا حصيري براي اين فضاست که غالبا براي جاي دادن لباس هاي کوچک محل مناسبي است اما اگر به دنبال يک راه حل جدي براي اين فضا هستيد پس نياز به طراحي مناسب براي اين فضا داريد به سادگي مي توانيد اين فضا را قفسه بندي کنيد و از آن استفاده کنيد.

مي توانيد از سبدهاي پلاستيکي يا حصيري براي فضاي زير تخت استفاده کنيد
وقتي فضاي آپارتمان شما کوچک است بهترين ايده براي شما ايجاد يک دراور زير تخت شماست به سادگي مي توانيد با بالا بردن ارتفاع تخت خواب خود از فضاي ايجاد شده در زير تخت استفاده ي بهنيه نماييد.

اگر آپارتمان شما کوچک است بهترين ايده براي شما ايجاد يک دراور زير تخت شماست
همه ي ما با تخت هاي کشو دار معمولا آشنايي داريم اين تخت ها معمولا داراي يک يا دو کشو مي باشند که به خوبي مي توانند لوازم و وسايل ما را در خود جاي دهند، اگر فضاي داخلي شما کوچک است قاعده ها را زير پا بگذاريد و از نجار خود بخواهيد تختي با بيش از دو کشو براي شما تعبيه کند تا بيش از بيش از فضاي آن استفاده نماييد.

اگر آپارتمان کوچک داريد از کشوهاي بيشتر براي زير تخت استفاده کنيد
ايده ي اضافه کردن کشوها به خوبي مي تواند براي فضاي اتاق کودک شما هم عملي شود، کافي است فرزند دلبندتان ترس از ارتفاع نداشته باشد! به سادگي با کمي بالا بردن ارتفاع مي توانيد از فضاي زير تخت ها استفاده ي بهينه داشته باشيد.


اگر بچه هاي شما از ارتفاع نمي ترسند از کشوهاي بيشتر براي زير تخت آن ها استفاده کنيد
گاهي فضاي پايين تخت ها گزينه ي مناسبي براي طبقه بندي و نظم دهي و سر و سامان دادن به فضاي دکوراسيون اتاق خواب شماست، کافي است کمي متفاوت تر به اجزاي اطراف خود نگاه کنيد.

گاهي فضاي پايين تخت ها گزينه ي مناسبي براي طبقه بندي و نظم دهي به اتاق خواب شماست
شايد تجربه ي بيشتر طراحان و يا دانشجوهاي طراحي و معماري جاي دادن کوهي از نقشه ها و اتودهاي طراحي شان مي باشد، شايد بهترين گزينه براي آن ها اين است که خودشان دست به کار شوند و فضاي زير تختشان را براي اين منظور آماده کنند.

قرار دادن نقشه ها و اتودهاي طراحي زير تخت ها مکان مناسبي است
از ابعاد و استانداردها خارج شويد گاهي مي توانيد به سادگي براي فضاي کوچک آپارتمان خود يک تخت خواب منحصر به فرد داشته باشيد که در خود فضايي کمد طور هم جاي داده باشد بنابراين کافي است ايده ي اين تخت را به نجار خود بدهيد و از داشتنش در فضاي داخلي خود لذت ببريد. 

منبع: بيتوته