بهترین روش های بسته بندی

استفاده از انواع روش ها در بسته بندي خود يک مساله مهم در امر اسباب کشي و جابه جايي اثاثيه چه در سطح يک شهرستان کوچک و چه شهري بزرگ همچون تهران و يا جابه جايي هاي ميان جاده اي و از يک شهر به شهري ديگر و يا در سطح بين المللي از کشوري به کشور ديگر است. اينکه از چه وسايلي چه ابزاري و جه روشي براي بسته بندي وسايل و اثاثيه خود استفاده کنيد خود نکته اي مهم و قابل تامل است.
زماني که شما نياز به جابجايي وسايل و اسباب سنگين داريد، اين مهم است که از چه نوع بسته بندي استفاده کنيد يا درخصوص لوازمي با وزن سنگين (به عنوان مثال يک پيانو و يا يخچال)، محدوديت هاي دسترسي (آسانسور کوچک، پياده روي تا تنها، در جلوي خانه باريک) و اينکه آيا شما نياز به کمک با جداسازي قطعات يا مونتاژ مبلمان باشيد!تمام اينها مسايلي بسيار تخصصي هستند که نيازمند رعايت نکات ظريف و تخصصي در بسته بندي ميباشند. اتوبار
اطلس بار پاسارگاد با گستره‌ي کاربردي از انواع بسته‌بندي‌ها براي جابه‌جايي و اسباب‌کشي شما را جهت يک جابه‌جايي امن، سريع و راحت ياري مي‌کند. از بين انواع بسته بندي اطلس بار پاسارگاد مي توان به بعضي از انواع مواد بسته بندي اسباب و اثاثيه و بار شامل موارد ذيل اشاره نمود:

–پکيج ها شامل وکيوم 100 متري شامل بابل رپ ( فوم ضربه گير )
– استرج رپ ( سلفون )
– چسب پهن،وکيوم 20 متري شامل بابل رپ ( فوم ضربه گير )
– استرج رپ ( سلفون )
– چسب پهن،
_کارتن 5 لايه با مقاومت بالا مناسب اجناس چيني و ظروف کريستالي،
ساک رختخواب،رگال لباس ساخته شده از بهترين و باکيفيت ترين مواد