موارد کاربرد کانکس

موارد کاربرد کانکس زياد مي باشد . اين موضوع ناشي از انعطاف پذيري کانکس در ساخت مي باشد . بدين معني که در طراحي و توليد کانکس مي توان طرح ها و نقشه هاي مختلفي را به کار برد که بتواند نياز هر کس را بر طرف نمايد. يک کانکس مسکوني مي تواند آشپزخانه , سرويس بهداشتي , اتاق خواب , سالن پذيرايي ,انباري و هر آنچه را که شما نياز داشته باشيد فراهم نمايد . کانکس اداري در صورت نياز مي تواند داراي سالن کنفرانس , اتاق مديريت , اتاق کارمندي , اتاق منشي و ديگر موارد مورد نياز باشد.
کانکس مي تواند مورد استفاده پليس و نيروي انتظامي ، کشاورزان جهت انبار کردن محصولات و کساني که براي تفريح به باغ و يا ييلاق مي روند ، قرار گيرد .يا جهت انباري روي پشت بام و داخل پارکينگ استفاده شود . شهرداري ها از آن در پارکها و فضاي سبز به عنوان سرويس بهداشتي استفاده مي کنند . در منازل مسکوني و مجتمع ها از آن به عنوان کيوسک نگهباني استفاده مي شود . جهت نمازخانه در ارگان ها و نهادهاي دولتي مورد استفاده قرار مي گيرد . براي فروش غذا از کانکس آشپزخانه و آبدارخانه سيار استفاده مي شود . از کانکس بعنوان گلخانه نيز مي توان استفاده کرد . براي پخت نان از کانکس نانوايي استفاده مي شود . در بازارهاي ميوه و تره بار از کانکس ميوه و تره بار استفاده مي کنند.
کانکس براي استقرار تجهيزات و وسايل برق و مخابرات هم کاربرد دارد. در اين صورت ، براي برخورداري از ايزولاسيون صدا و دما ، بهتر است از کانکس ساندويچ پانل استفاده کرد که داراي عايق پلي اورتان است . براي راحتي در شستشو و مقاومت بيشتر کف ، مي توان از کانکس با کف آلومينيوم آجدار 2 ميل و آهن آجدار و سراميک استفاده کرد . براي تامين زيبايي کانکس و قابل شستشو بودن آن مي توان براي پوشش ديواره ها از جنس پي وي سي pvc استفاده نمود . براي زيبايي نماي کانکس مي توان از نماي کامپوزيت در رنگهاي مختلف و متنوع استفاده کرد. ساندويچ پانل ها هم نيز نماي زيبايي دارند.