کانکس کارگاهی و شهرداری

کانکس کارگري که به کانکس سالني يا کارگاهي و همچنين خوابگاهي نيز معروف است جهت استفاده در پروژه‌هاي عمراني و کارگاهي براي استقرار کارگران و مديران کارگاه‌ها به‌کاربرده مي‌شود.
قيمت کانکس سالني يا کارگري با توجه به ابعاد و متريال و موادي که در ساخت آن بکار مي‌رود متفاوت است. قيمت کانکس کارگاهي نسبت به ساخت اماکن مسکوني ديگر به‌صرفه‌تر خواهد بود زيرا علاوه بر ساير مزيت‌ها امکان حمل‌ونقل و جا به جايي را دارد و تنها با يک‌بار هزينه کردن مي‌توان در محل‌هاي مختلف بارها از آن استفاده نمود.

کانکس شهرداري
ساخت کانکس شهرداري بصورت ساده و شيب دار، داراي سقف طرح دار و قوس دار، ساخت کانکس ميوه و تره بار بصورت ساده، چند ضلعي و مدور و ساخت انواع کانکس غرفه بازيافت بصورت شيشه اي در طرح و ابعاد گوناگون، نمونه اي از توليدات اين شرکت مي‌باشد.
از مزاياي کانکس‌هاي شهرداري، کانکس غرفه بازيافت و کانکس ميوه و تره بار شرکت آذين کانکس مي‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر خوردگي، پوسيدگي و عايق مناسب حرارتي و برودتي آن‌ها اشاره کرد، همچنين اين کانکس‌ها با توجه به متريال درجه يک به کار رفته در ساختشان، داراي طول عمر زياد و مقاوم در برابر زلزله و شرايط جوي مختلف مي‌باشند و خاصيت پرتابل بودن کانکس باعث افزايش کاربري آن‌ها در مناطق مختلف مي‌شود.