شش راهکار مد‌آنلاینی برای طراحی حمام

تغيير مدل حمام ممکن است کار سختي به نظر نرسد اما بايد تصميمات مهمي در اين زمينه اتخاذ کرد. براي اينکه اشتباهات شما در دکوراسيون حمام کمتر شود، از شما دعوت مي‌کنيم به شش راهکار مدآنلايني در اين خصوص توجه کنيد.

کارکرد سيستم تخليه آب
پيش از آنکه شروع به اتخاذ تدابير لازم جهت انتخاب رنگ و طرح حمام کنيد، از کارکرد دستگاه‌هاي تخليه آب و فشار دوش حمام مطمئن شويد. دريچه‌هاي مخصوص خروج آب از کف حمام را که مستقيما به چاه متصل است، حتما بررسي کنيد.


انتخاب کاشي و سراميک
بهتر است هنگام انتخاب کاشي مناسب حمام، پيش از آنکه به فکر الگو و زيبايي طرح آن باشيد، مقاومت‌پذيري در برابر رطوبت و آب را در نظر داشته باشيد. در مورد حمام‌هاي خانوادگي بهتر است کاشي و سراميک کف و ديوارهاي حمام به صورت گل‌دار يا ساير اشکال هندسي با رنگ‌هاي ملايم انتخاب شود اما در مورد حمام افراد مجرد، مدآنلاين کاشي‌هاي تيره و تک طرح را ترجيح مي‌دهد.


انتخاب روشويي
امروزه تنوع رنگ و شکل روشويي حمام آنقدر زياد شده که هنگام تصميم‌گيري با مشکل روبرو مي‌شويد. اگر حمام رمانتيک و مطابق سبک بانوان مدنظرتان است، مدآنلاين روشويي‌هاي گرد با يک پايه را به شما پيشنهاد مي‌کند. سبک ميني‌مال با روشويي مستطيلي همراه است. فقط حواس‌تان باشد روشويي حمام با ساير دکور حمام در هارموني باشد.


وان يا کابين دوش
از آنجا که فضاي حمام آنقدر بزرگ نيست، شما ناچاريد يا از کابين دوش يا وان استفاده کنيد. پس از انتخاب مورد مناسب، تمام جوانب حمام را در نظر بگيريد. وان فضاي زيادي اشغال مي‌کند اما نسبت به کابين دوش آرامش‌بخش‌تر است. اما اگر به دنبال دوش‌گيري سريع هستيد، ما کابين دوش را به شما توصيه مي‌کنيم.


روشنايي

روشنايي در حمام از جمله نکات کليدي است. علاوه بر روشنايي سقف حمام ،روشنايي لامپ‌هاي ديوارهاي کناري نيز لازم است. اغلب مي‌توان لامپ‌هاي فانتزي و روشنايي بخش ال‌اي‌دي را کنار آينه نصب کرد. بهتر است هيچ وقت لامپ را از بالاي آينه نصب نکنيد. اگر طالب حمامي رمانتيک هستيد، بهتر است در اطراف وان چند شمع فانتزي روشن کنيد.


رنگ
بي‌ترديد انتخاب رنک مناسب حمام، مهم‌ترين نکته در دکوراسيون حمام است.آبي هميشه در الويت است و شايد به همين دليل بسيار خسته‌کننده و عادي شده است. کمي متفاوت‌تر باشيد و از رنگ سبز چمني و سفيد در چيدمان حمام و ديوارهاي آن استفاده کنيد. اگر حمام شما بسيار کوچک است، از رنگ سفيد استفاده کرده و اگر به دنبال نمايي سلطنتي هستيد، ما رنگ بنفش را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

مترجم: نازنين محمدي
www.dabi.irمنبع: