با گل های رنگارنگ یک دکوراسیون بهاری متفاوت بچینید

چيدن يک دکوراسيون بهاري و رنگارنگ شايد براي شما هم کار پرهزينه اي باشد. اما نگران نباشيد، با ما همراه شويد و يک دکوراسيون بهاري ارزان بچينيد.
يک جفت چکمه رنگي کودکانه خريداري کنيد و درون آن را با گل هاي بهاري رنگارنگ پر کنيد. دور هر لنگه چکمه را با روبان هاي رنگي تزيين کنيد.


مي توانيد از چکمه هاي کودکانه استفاده کنيد و داخل آن ها را از گل پر کنيد
گل هاي بهاري را درون ظروف شيشه اي بگذاريد
چند ظرف و گلدان شيشه اي در شکل هاي مختلف را خريداري کنيد. درون هر کدام از آنها متناسب با جحم ظرف تان، گل هاي بزرگ و کوچک را قرار دهيد. براي زيبايي بيشتر چون ظرف تان شيشه اي است مي توانيد آب درون ظرف را با رنگ گل ها ست کنيد. براي اين کار از چند قطره رنگ خوراکي استفاده کنيد.


چند ظرف و گلدان شيشه اي در شکل هاي مختلف خريداري کنيد و درون آنها گل هاي قرار دهيد
تخم مرغ هاي سفره هفت سين تان را دور نريزيد
يک گلدان شيشه اي بزرگ انتخاب کنيد. درون آن را با تخم مرغ هاي رنگي سفره هفت سين تان پر کنيد. متناسب با رنگي که تخم مرغ هاي رنگي دارند، درون اين گلدان را با همان طيف رنگي گل، پر کنيد.

يک گلدان شيشه اي بزرگ را از تخم مرغ هاي رنگي پر کنيد و با توجه به طيف آن ها گل انتخاب کنيد

فنجان هاي تان را پر از گل هاي بهاري کنيد
يکي از بهترين ايده ها براي دکوراسيون بهاري ميز ناهارخوري، استفاده از فنجان هاست. يک فنجان نعلبکي رنگي را انتخاب کنيد و درون آن را با گل هايي همرنگ خودش پر کنيد. زرد روشن يا ليمويي يکي از بهترين ايده ها براي يک دکوراسيون بهاري زيبا است.


يکي از بهترين ايده ها براي دکوراسيون بهاري ميز ناهارخوري، استفاده از فنجان هاست
قفس قديمي پرنده تان را بهاري کنيد
حتما در داخل انباري خانه شما هم يک قفس پرنده قديمي وجود دارد. اين قفس را کاملا بشوييد و از آن براي تزيين ميز استفاده کنيد. درون اين قفس يک ليوان رنگي بگذاريد و درون آن را با گل هاي رنگي پر کنيد.


اگر قفس پرنده داريد آن را با گل هاي زيباي بهاري تزيين کنيد و در خانه قرار بدهيد
نمکدان هاي بدون استفاده را کاربردي کنيد
نمکدان هاي قديمي بزرگ را کاملا بشوييد و دورن آن را پر از آب کنيد. از داخل سوراخ هاي سر نمکپاش نمکدان گلهاي ريز بهاري را عبور دهيد و از اين نمکدان براي تزيين مير ناهارخوريتان استفاده کنيد.

نمکدان هاي قديمي بزرگ را پر از آب کنيد و داخل آن گل قرار بدهيد
جعبه هاي کاغذي را پر از گل هاي رنگي کنيد
6 جعبه در دو سايز را خريداري کنيد. روي هر کدام از اين جعبه هاي حروف تشکيل دهنده بهار را بچسبانيد. اين جعبه ها را يکي درميان چيده و درون آن را با گل هاي بهاري پر کنيد.


با جعبه هاي جديد و طراحي حروفي جالب و قرار دادن گل در آن ها دکوري زيبا درست کنيد
دکوراسيون آشپزخانه تان را با ترب هاي رنگي، بهاري کنيد
يک پارچ بزرگ را انتخاب کنيد و ترب هاي قرمز و سفيد را به صورت برعکس درون اين پارچ بگذاريد. از اين پارچ براي تزيين ميز آشپزخانه تان استفاده کنيد.