نکاتی که در زمان اسباب کشی مهم اند

انتقال به خانه‌ي جديد براي شما هيجان‌ انگيز و در عين‌ حال سخت است. به نکات زير توجه داشته باشيد تا اسباب‌کشي شما به‌ راحتي و بدون مشکل سپري شود.

از شرکت‌هاي شناخته‌شده کمک بگيريد
زمان اسباب کشي به خانه ي جديد به اين نکات دقت داشته باشيد
جابجايي وسايل به خانه‌ي جديد توسط شرکت‌هايي که قابل‌اعتمادند اهميت زيادي دارد. از آن‌ها بپرسيد از چه وسيله‌اي براي جابجايي وسايل استفاده مي‌کنند، ماشين آن‌ها چيست، چند نفر کارگر دارند و … اين کارها براي اطمينان از رسيدن تمام وسايل شما بدون نقص و آسيب به خانه‌ي جديد است.
وسايلتان را تنها نگذاريد

اين يک نبايد بزرگ است. حتي اگر از قابل‌اعتمادترين شرکت‌ها کارگر گرفته‌ايد بايد بازهم تمام مراحل کار را به دقت تحت نظر داشته باشيد. هيچ‌وقت وسايل را بدون مراقب نگذاريد، شما مي‌دانيد کدام وسايلتان نياز به مراقبت بيشتري دارند. اتوبار
مواظب خانه‌ي خود باشيد

هميشه در اسباب‌کشي مي‌خواهيد تندتر کارها را انجام دهيد تا تمام شوند. شما بدون اينکه زياد به خانه‌ي خود توجهي داشته باشيد همه‌چيز را تند تند جابجا مي‌کنيد که اين کار مي‌تواند باعث آسيب به خانه شود. به گوشه‌ها دقت داشته و مراقب رنگ خانه باشيد، مواظب باشيد مبلمان و وسايل شما و ديوارهاي خانه آسيبي نبينند.
بارها و بارها چک کنيد

هميشه حواستان جمع باشد، همه‌ي جزئيات را تحت نظر داشته باشيد. ليستي از وسايل خود و تعداد جعبه‌ها تهيه کنيد. با بردن هر وسيله به خانه در ليست خود جلوي آن يک تيک بزنيد. در واقع بعد از رسيدن به مقصد بايد تمام کارتن‌هاي خود را شمرده و تمام وسايل را چک کنيد تا کامل و سالم باشند.
روي بسته‌بندي نام وسايل را مشخص کنيد

در ابتدا مشخص کنيد چه چيزهايي بايد با هم در يک بسته قرار گيرند، وسايل اتاق نشيمن، اتاق کودک، آشپزخانه و حمام را جدا کنيد. روي هر جعبه با جزئيات مشخص کنيد چه چيزهايي داخل آن است. روي جعبه‌هايي که وسايل آن شکستني هستند حتماً کلمه‌ي “شکستني” را ذکر کنيد.
بر تمام مراحل نظارت وجود داشته باشد

سعي نکنيد خودتان همه‌ي کارها را مديريت کنيد، از والدين و دوستان خود نيز براي اين کار کمک بگيريد. هر نفر در يک نقطه از مسير بوده و بر کار نظارت داشته باشد. بايد مطمئن شويد وسايل کامل داخل خانه‌ي شما مي‌شوند. مراقب باشيد کارگران وسايل سنگين را روي‌هم نگذارند و کارتن‌هايي که روي آن شکستني نوشته‌ايد را با احتياط حمل کنند.