چند نکته قبل از خرید کانکس

امروزه کانکس ها در ابعاد و اندازه هاي مختلف توليد مي گردد. ما در اين مقاله چند نکته را براي شما مي گوييم که انجام آنها قبل از خريد کانکس موجب مي شود يک کانکس ايده ال انتخاب نماييد.

1. اول انتخاب نوع اندازه و امکانات کانکس بسته به نياز خود است. سعي کنيد با کارشناسان مشورت نماييد و از آنها بخواهيد به محل نصب کانکس آمده و بسته به محل و نياز شما بهترين کانکس را به شما پيشنهاد دهند.
2. در مورد شرکت کانکس سازي که تصميم خريد از آن را داريد تحقيق کنيد و از خريداران قديمي کيفيت و کارايي کانکس هاي آن شرکت را جويا شويد.
3. گام بعدي انتخاب متريال کانکس است. متريال بسته به هزينه شرايط آب و هواي محل و عوامل ديگر متغيير است، بسته به نياز و آب و هواي محل نصب متريال را انتخاب کنيد البته در اين امر نيز مي توانيد از کارشناسان ما کمک بگيريد.
4. بعد از انتخاب کانکس و سفارش آن شروع به آماده سازي محل نصب کانکس کنيد. اگر از نوع مسکوني ثابت است شناژبندي انجام دهيد و اگر از انواع ديگر است بسته به اندازه کانکس بستر را آماده کنيد.
5. اگر طرح و يا مدل خواصي در نظر داريد آن را با طراحان ما در ميان گذاريد تا آنها طرح شما را کشيده و پس از تاييد شروع به ساخت آن کنند.
6. اگر فضاي محدود داريد و يا محل نصب مسطح نيست و همچنين شکل منظمي ندارد از طراحان ما بخواهيد به محل آمده و با ديدن محل نصب کانکس بهترين کانکس را براي شما آماده کنند.
منبع: اي کانکس