درباره کانکس

اصطلاح کانکس براي اتاقک هاي پيش ساخته به کار مي رود و اصطلاحا به اتاق هاي آماده که جنس آنها از مواد اوليه با کيفيت بالا و بسيار سبک مي باشد، گفته مي شود.
کانکس ها معمولا جايگزين مناسب و سريعي براي داشتن يک محل اسکان مي باشد. البته با توجه به تنوع زياد محل اسکان براي يک فرد، کانکس هاي نيز امروزه انواع متفاوتي دارند، مثل کانکس هاي اداري، مسکوني، کارگاهي و... که در ادامه مقالات و همچنين بخش محصولات کانکس مي توانيد با انواع کانکس ها آشنا شويد.

مهمترين دليل استفاده از يک کانکس نيز خاصيت آماده بودن آن و همچنين با سرعت قابل نصب و استفاده بودن مي باشد. زيرا فقط کافي ست شما يک کانکس را که در حيطه کاري و مورد استفاده شما مي باشد، سفارش دهيد و در صورت اختصاصي نبودن طرح کانکس و اندازه هاي آن، مي توانيد در کسري از زمان و در طول چند ساعت آن را در محل مناسب نصب نماييد و بلافاصله از آن استفاده نماييد.
امروزه بسياري از بخش هاي مختلف يک شرکت يا کارخانه با کانکس ها راه اندازي مي شود و با توجه به مقاوت خوب و طرح هاي نوين کانس ها، در آينده بسياري از بخش هاي محوطه اي شرکت ها و کارخانه ها با کانکس ها ساخته خواهد شد.
حتي امروزه کانکس هاي مسکوني نيز ساخته شده است و در بسياري از ويلا ها و زمين هاي که نياز به يک محل اسکان دارند و همچنين فرصت کافي براي ساخت يک بنا را نداريم، و همچنين نمي خواهيم هزينه ي زيادي براي ساخت بنا اختصاص دهيم، مي توانيم از کانکس هاي مسکوني استفاده نماييم.
حال اگر بخواهيم معناي جامع و کاملي براي سوال کانکس چيست و کلمه کانکس به شما ارائه دهيم، مي توانيم کانکس را يک کمپ فلزي تعريف کنيم که انسان و وسايل انسان را در مقابل سرما و گرما و باران و باد و ساير عوامل محيطي محافظت مي نمايد.
منبع: اي کانکس