مزایای یک کولرگازی اسپیلت دیواری

1- سرمایش بی نظیر به طوری که وسیله ای جایگزین برای آن وجود ندارد.و سرمای تولیدی به همراه شادابی و طراوت خواهد بود و خیلی سریع محیط شما را خنک کرده و اتوماتیک کمپرسورآن خاموش می شود.
2- تصفیه هوا از انواع بو و مواد شیمیایی و دیگرآلاینده ها ، کاهش انواع آلرژی ناشی از میکروبها ، پالایش هوا از ذرات معلق گردوغبار، بی اثر کننده باکتری ها و ویروسهای موجود در فضا ، حذف انواع باکتری و ویروس و قارچ از محیط.
3- با توجه به طراحی های زیبا و انعطاف پذیری شکل گرفته در آن یک وسیله ای است که از دکوراسیون خوبی برخوردار است و به خوبی تکمیل کننده زیبایی در منزل یا محل کار تان خواهد شد. چرا که در زمانه حاضر برخورداری از یک دکوراسیون زیبا و هماهنگ با هم لازمه زندگی بوده و امید به آینده را افزایش خواهد داد.
4- تهویه هوا به صورتی که شما قادرید بدون داشتن سرمایش فقط از از فن دستگاه استفاده کنید و تهویه صورت گیرد.
5 – گرمایش مطلوب در کنار داشتن سرمایش.در زمستان می توانید از گرمایش آن استفاده کرده فقط لازم به ذکر است که با توجه به ارزان بودن گاز مصرفی در ایران استفاده از یک دستگاه برقی برای گرمایش منطقی به نظر نمی رسد و به همین منظور به عنوان یک وسیله کمک گرمایشی مناسب است.
6- همچنین شما می توانید دستگاه خود را در حالت اتومات تنظیم کنید تا خود دستگاه برای عملکرد مناسب تصمیم بگیرد.
7- داشتن برنامه خاموش و یا روشن شدن در ساعتی دلخواه شما که برای دستگاه برنامه ریزی کرده اید.
8- تنظیم دمای مورد نیاز بدن تان با ریموت کنترل دستگاه صورت می گیرد.
9- نصب و خدمات آن به بهترین شکل صورت می گیرد.
10- قیمت مناسب در مقایسه با دیگر لوازم خانگی با توجه به کارایی آن.
11- تقسیم برودت در محیط بدان معنا که سرمای تولیدشده به طور یکنواخت به محیط میرسد و سریع تر و به یک اندازه تمامی محیط خنک می شود.