دکوراسیون دفتر کارتان را مانند تهمینه میلانی بچینید

چيدن دکوراسيون داخلي دفتر کار يکي کارهايي است که براي تغيير روحيه تان در محل کار بايد انجام دهيد. اين بار دکوراسيون داخلي دفتر کارتان را مانند دفتر کار تهمينه ميلاني بچينيد.
تهمينه ميلاني را شايد بيشتر با فيلم هايي نظير آتش بس بشناسيد، اما شايد کمتر کسي بداند که اين کارگردان و فيلم نامه نويس توانا در رشته معماري از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصيل شده است. تهمينه ميلاني از جمله کارگردان‌هاي سينماي ايران است که آثار وي در سينماهاي کشورهاي اروپايي و امريکايي اکران و با استقبال خوبي در جشنواره‌هاي مختلف مواجه مي‌شود. به همين دليل اين بار در ادامه مطالب طراحي دکوراسيون داخلي منزل به سبک هنرمندان اين بار به سراغ اين بانوي هنرمند سينماي ايران رفته است تا نکات و ايده هايي را از لابه لاي دکوراسيون داخلي دفتر کار او بيرون بکشد و در اختيار شما قرار دهد، پس اين مطلب جذاب را از دست ندهيد تا بدانيد تهمينه ميلاني براي طراحي دکوراسيون داخلي دفتر کار چه نکاتي را مد نظر قرار داده است و شما اگر مي خواهيد دفتر کاري به اين سبک داشته باشيد چه بايد بکنيد.

دکوراسيون اتاق کار,سادگي دفتر کار تهمينه ميلاني
اولين چيزي که در طراحي دکوراسيون داخلي دفتر کار تهمينه ميلاني به چشم مي آيد سادگي است، همه چيز در ساده ترين شکل ممکن در کنار هم چيده شده اند، ساده اما جذاب و گيرا. دور تا دور دفتر کار او را کتاب ها پر کرده اند، کتاب هايي که خيلي منظم در قفسه هايي ساده و چوبي سفيد رنگ به يکديگر تکيه داده اند.


مبلمان دفتر کار تهمينه ميلاني,دکوراسيون دفتر کار
در ميانه دفتر يک دست مبلمان راحتي به همراه يک ميز شيشه اي قرار دارد که آن ها هم از قانون سادگي دفتر پيروي مي کنند، رنگ يکي از مبل ها نارنجي است که در فضاي دفتر حکم يک هيجان بصري را دارد، در يکي از ديوار هاي دفتر هم تابلويي به چشم مي خورد که روي آن تصوري از سه چهره با رنگ هاي نارنجي، سبز و بنفش ديده مي شود که تناسب متعادلي را با مبلمان ها ايجاد کرده است.

ترکيب رنگي دکوراسيون دفتر کار تهمينه ميلاني
در فضايي که رنگ غالب آن سفيد است پارکت ها با رنگ قهوه اي روشن بسيار به چشم مي آيند مخصوصا اين که ترکيبشان هم با کتابخانه هاي سفيد رنگ اتاق حسابي جور در امده است و به اتاق حس و حالي صميمي تر بحشيده اند.

دکوراسيون اتاق کار تهمينه ميلاني
خب حالا که کم و بيش با طراحي دکوراسيون داخلي دفتر کار تهمينه ميلاني آشنا شديم بهتر است به سراغ ايده هايي برويم که به وسيله آن ها مي توانيم اتاق کاري به سليقه تهمينه ميلاني داشته باشيم، عکس هايي که در ادامه مشاهده مي کنيد، فقط ايده هايي براي طراحي دکوراسيون داخلي دفتر کارتان است است و هيچ گونه ارتباطي با دفتر کار تهمينه ميلاني ندارد.

کاربرد کتابخانه هاي بزرگ در طراحي دکوراسيون داخلي دفتر کار

کتابخانه ها يکي از عناصري هستند که مي توانند حسابي حال و هواي اتاق کار يا دفتر کار شما را عوض کنند و به آن جلوه اي حرفه اي تر ببخشند، بسته به سبک طراحي دکوراسيون داخلي اتاق کارتان مي توانيد از انواع مختلف کتابخانه ها استفاده کنيد. اگر سبک مدرن را در پيش گرفتيد از کتابخانه هايي با رنگ سفيد که داراي قفسه هاي ساده اي و کمترين تزيينات هستند استفاده کنيد، اما اگر سبک کلاسيک را دوست داريد پيشنهاد مي کنم از کتابخانه هايي چوبي با رنگ قهوه اي استفاده کنيد.

استفاده از پارکت ها در طراحي دکوراسيون داخلي اتاق کار
پارکت، کفپوش هايي با حس آشنا در طراحي دکوراسيون داخلي هستند و ضمن اين که به فضاي داخلي اتاق کار حس صميميت و زيبايي مي بخشند، خيلي هم مقرون به صرفه هستند، هم از نظر هزينه و هم از نظر وقت گذاشتن براي تميز کردنشان. پس شما هم اگر خواستيد حال و هوايي تازه به دفتر کارتان ببخشيد حتما اول به سراغ کفپوش ها و پارکت ها برويد.


تابلو هاي هنرمندانه در دکوراسيون داخلي اتاق کار
تابلو هاي هنرمندانه در دکوراسيون داخلي اتاق کار

سعي کنيد تا با استفاده از تابلو ها به دکوراسيون داخلي فضاي اتاق کارتان جذابيت ببخشيد، اين تابلوها مي توانند قدرت زيادي در تغيير چهره دکوراسيون داخلي اتاق کار شما داشته باشند، پس از آن ها غافل نشويد.
مبلمان هاي راحتي در طراحي دکوراسيون داخلي اتاق کار

سعي کنيد تا براي اتاق کارتان از مبلمان هاي راحتي استفاده کنيد تا اگر مجبور شديد از مهمان هاي تان براي ساعت هاي طولاني پذيرايي کنيد هم شما راحت باشيد و هم مهمان هاي تان اما باز هم در موقع انتخاب مبلمان ها سبک طراحي دکوراسيون داخلي اتاق يا دفتر کارتان را مد نظر قرار دهيد و متناسب با آن مبلمان هاي تان را انتخاب کنيد.

استفاده از يک عنصر با رنگي خاص در فضاي داخلي اتاق يا دفتر کار
استفاده از يک عنصر با رنگي خاص در فضاي داخلي اتاق يا دفتر کار

سعي کنيد براي دکوراسيون داخلي فضاي اتاق کارتان حتما از يک عنصر با رنگي خاص و جذاب استفاده کنيد، درست مثل کاري خانم ميلاني براي دکوراسيون داخلي دفتر کارش انجام داه است، اين عنصر مي تواند يکي از مبل ها، ميز پذيرايي، يک گلدان و يا حتي يک وسيله دکوري جذاب باشد.

براي نورپردازي فضاي داخلي اتاق کار بايد خيلي حساب شده و دقيق کار کرد، چرا که خيلي مهم است که نورهاي موجود در اتاق کار باعث ايجاد مزاحمت براي چشم نشود، نور آن ها خيلي خيره کننده نباشد و قابليت تغيير شدت براي شان مهيا باشد، ضمن اين که ببهتر است تا از نور پردازي هاي موضعي براي اتاق کار استفاده شود تا هر کسي يا هر گروهي که در نقطه خاصي از دفتر ساکن است بتواند به راحتي نور مورئ نياز خود را تنظيم کند.

سعي کنيد براي طراحي دکوراسيون داخلي اتاق کارتان از رنگ هاي روشن استفاده کنيد، چون بيشتر زمان روزتان را در دفتر يا اتاق کارتان سپري مي کنيد پس رنگ غالب فضاي تن بايد جوري باشد که شما را خسته و دل زده نکند. 

منبع: پرشين پرشيا