سریعترین و راحت ترین روش برای مهاجرت

سریع‌ترین و راحت‌ترین روش برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم و پاسپورت اروپایی برای شما و خانواده فرصتی استثنایی به شما اعطا می‌کند که اقامت دایم اروپا را بدست آورید و بتوانید در حوزه شینگن و اتحادیه اروپا زندگی، اقامت، کار و آزادانه سفر کنید. در سالهای اخیر بعضی از کشورهای دنیا در ازای انجام نوعی از سرمایه گذاری، اقامت خود را به متقاضیان اعطا می‌کنند. با برسی کلیه برنامه‌های مهاجرتی موجود، ما در اینجا جذاب‌ترین، جدید‌ترین و سریع‌ترین برنامه مهاجرتی حال حاضر را به شما معرفی می‌کنیم. مهاجرت کانادا

شما می توانید گرین کارت امریکا یا اقامت دائم کانادا را بدست بیاورید، می توانید اقامت دائم کشورهای اروپایی حوزه شنگن را دریافت کنید، و یا حتی پاسپورت یک کشور اروپایی را بگیرید و شهروند اتحادیه اروپا شوید. همچنین ممکن است مانند بسیاری افراد علاقمند باشید که با دریافت پاسپورت یکی از کشورهای کارائیب در امریکای مرکزی توانایی مسافرت آزادانه در کشورههای جهان و بسیاری از مزایای دیگر را بدست بیاوید.

همه موارد بالا می توانند گزینه خوبی باشند، ولی تنها یک کشور هست که شرایط منحصر به فردی دارد و آن را در اینجا به شما معرفی میکنیم. ما تمامی کشورهای جهان را که برنامه مهاجرتی و شهروندی برای سرمایه گذاران را دارند به دقت بررسی نموده ایم و بهترین های آنها را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهیم:
برای بعضی از شما بر اساس اولویت هایتان یکی از برنامه های بالا می تواند بهترین انتخاب باشد و جرئیات هر یک را میتوانید در وب سایت ما بخوانید. ممکن است بخواهید در کشور امریکا زندگی کنید و گرین کارت امریکا را برای خود و خانواده تان می خواهید. ما مظمئن ترین پروژه سرمایه گذاری EB-5 را برایتان داریم. انتخاب شما می تواند کانادا باشد به این دلیل که یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است، یا به این دلیل که بستگان یا دوستان شما در این کشور هستند یا به سایر دلایل شخصی حاضر هستید سالهای طولانی برای بدست آوردن اقامت کانادا صبر کنید. ممکن است فردی متمول باشید و مشکلی برای صرف هزینه های گزاف بالای یک میلیون دلار نداشته باشید و به پاسپورت سریع یک کشور اروپایی نیاز دارید. در این صورت قبرس و مالتا را به شما توصیه میکنیم.

شاید آزادی مسافرت به کشورهای جهان مورد نظر شماست و شهروندی با ارزش کشورهای حوزه کارائیب را می خواهید. ما کشورهای گرانادا، آنتیگوا، سنت کیتس و دومینیکا را به شما معرفی می کنیم. یا با خرید ملک در یک کشور اروپایی مثل پرتغال مایل هستید اقامت دائم اروپا را داشته باشید. هر یک از روشهای فوق و هر روش مهاجرتی دیگر دارای مزایا و معایبی هستند. هر یک از این کشورها دائما با نگاه به یکدیگر برای جذب سرمایه گذاران بیشتر و بهتر در حال رقابت هستند. همیشه بر اساس اولویتهای شما یکی از این برنامه ها بر سایر برنامه ها برتری دارد.

ما همه این برنامه ها را با دقت بررسی کردیم و در نتیجه میتوانیم در تصمیم گیری به شما کمک کنیم. بعضی از برنامه ها بسیار گران هستند، بعضی نیاز مند دانش زبان هستند، بعضی مستلزم صرف زمان طولانی هستند و بعضی شما را مجبور به اقامت فیزیکی برای مدت طولانی در کشور میکنند.