طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ترفند هاي دکوراسيون: "خطر کنيد که مو فقيت پشت ديواره ترس است." اين جمله اي است هر طراح خلاق و موفقي بايد به آن معتقد باشد. زماني که طراحي دکورراسيون داخلي يک خانه شروع مي شود خيلي وقت ها خارج شدن از چهارچوب هاي تکراري و تست شده کاري پر خطر به نظر مي رسد زيرا نتيجه آن ممکن است در نهايت چندان هم خوب تمام نشود ولي درعين حال تنها هنگامي که طراح از يک اثر هنري برجسته يا الگويي متفاوت در طراحي دکوراسيون داخلي بهره گيرد مي تواند با يک حرکت بي باکانه تصوير يا حال و هوايي جذاب و باور نکردني خلق کند.

چند نمونه بسيار موفق از خطر کردن در طراحي داخلي را به شما نشان دهيم.
سرويس بهداشتي بالا با الهامي جسورانه از طراحي پوست حيوانات انجام گرفته است و يک تجربه منحصر به فرد و سرگرم کننده را خلق مي کند. کمد ها در اين طراحي به زيبايي در طرح هاي ديوار مخفي شده اند و نورپردازي راه راه نيز جادوي فضا را چند برابر کرده است.

هنرمند بلژيکي Charline Lance به خلق آثار هنري در ابعاد بزرگ بر روي پلکسي گلاس شهرت دارد. اين اثر هنري خاص از او ما را به بعد سوم و چهارم مي برد.
ديوار اصلي(ديوار تاکيدي: ديواري که طراح قصد دارد آن را از بقيه ديوار ها متمايز سازد) بزرگ بالا که با برش هاي چوبي از مقطع طراحي شده فضايي با عطر و طعم گرم روستايي ايجاد کرده است.
اين حلقه بزرگ لوستر سقفي مانند يک چرخ واگن غول پيکر آويزان است. توجه کنيد که چگونه در يک طراحي پلان باز از اين آويز بزرگ براي محدود کردن فضا استفاده شده است.


استفاده از کاشي کاري يک گل آفتاب گردان به جاي آينه و استفاده از يک آينه ايستاده در کنار روشويي به همراه کاربرد هوشمندانه رنگ هاي آفتاب گردان و کاشي کاري هاي قرمز فضايي دلچسب و گرم را در اين سرويس بهداشتي ايجاد کرده است.

هنگامي که چند کلکسيون از وسايل مختلف داريد داشتن جايي براي منظم نگه داشتن و نمايش آنها بسيار مهم است. طبقه هاي بالا با فاصله هاي مناسب به زيبايي اين کار را انجام داده است.


اين سنگ غول پيکر زيبا بر ديوار سرويس بهداشتي خيره کننده است.
اين تصوير ديواري بزرگ روياي دوستداران ورزش است. با يک تصوير سياه و سفيد و شکستن آن به نوار هاي باريک مي توان به سادگي ديوارپوش شيک و زيبا داشت.


دو برگ غول پيکر به عنوان صندلي کنار آبنما در يک باغچه مي تواند ايده جذابي باشد.

منبع : chidaneh.com