نکات مهم در رابطه با بیومتریک کانادا

مهاجرت به کانادا - در اين مطلب مي خواهم نکاتي در مورد بيومتريک کانادا بگويم که بايد به آنها توجه کنيد که برايتان بسيار مفيد خواهد بود .

· اگر انگشتانتان دچار صدمه اي شده است يا با موارد پزشکي صورت شما پوشانده شده است و اين موضوع اگر موقت باشد بايد صبر کنند تا اين موارد رفع شود و بعد از آن براي انگشت نگاري اقدام کنند. اما اگر صدمات روي انگشتان شما به طور دائمي باشد حدالامکان انگشت نگاري از شما خواهد شد و يا اگر اين روي صورتتان باشد هم از شما عکس خواند گرفت .

· زمان ورود به کانادا چهره ي شما با عکس پاسپورت و با عکس که در زمان بيومتريک از شما گرفته شده است توسط مامور گمرک به طور دقيق تطابق داده خواهد شد. همچنين ممکن است براي اطينان کامل دوباره از شما انگشت نگاري کنند .

· دولت کانادا تمام اطلاعات بيومتريک و هويتي افراد را در جاي ايمن نگه داري مي کند و طبق قوانين کشور کانادا خود افراد فقط به آنها دسترسي خواهند داشت .

· براي رزرو هتل براي رفتن به مرکز VAC در آنکارا بهتر است در اطراف خيابان آتاتورک هتل خود را انتخاب کنيد. اما اگر هتل شما دورتر بود مي توانيد با اتوبوس به ايستگاه kavaklider برويد و پياده وارد خيابان آتاتورک شويد .

· بيشتر کارمنداني که در VAC هستند به سه زبان انگليسي،‌ فارسي و ترکي تسلط دارند و از لحاظ زباني به مشکل برنخواهيد خورد .

· حتما نياز است که خودتان براي انجام امور بيومتريک يا همان انگشت نگاري براي ويزا در سفارت خانه ي مورد نظرتان حضور داشته باشيد .

· پاسپورت شما حتما مي بايست داراي 6 ماه اعتبار باشد، پس قبل از دريافت ويزا حتما پاسپورت خود را مجددا تمديد کنيد .

· بعد از دريافت ويزاي کانادا مي توانيد براي انجام خدمات پيکاپ ويزاي کانادا با همکاران ما در ايران آنکارا ارتباط برقرار کنيد .

· اميد واريم که در آينده اي نچندان دور سفارت کانادا در ايران باز شود و ديگر نيازي نباشد براي دريافت ويزاي کانادا به کشورهاي ديگري مراجعه کنيد و به راحتي در کشور خود اين کار را انجام دهيد .