ویزای توریستی کانادا

متقاضیانی که برای دیدن جاذبه های کانادا، دیدار اقوام و آشنایان، شرکت در همایش و کنگره و یا دوره های کوتاه مدت تحصیلی قصد ورود به این کشور را داشته باشند...

متقاضیانی که برای دیدن جاذبه های کانادا، دیدار اقوام و آشنایان، شرکت در همایش و کنگره و یا دوره های کوتاه مدت تحصیلی قصد ورود به این کشور را داشته باشند، به عنوان ویزیتور کوتاه مدت درخواست خود را ارائه می دهند. توجه نمایید که در اپلیکیشن فرم های جدید، گزینه ای برای انتخاب تعداد دفعات ورود به کانادا وجود ندارد؛ به این معنا که تمامی درخواست ها به یک شکل به سفارت ارجاع می شوند و درنهایت تصمیم گیری در خصوص مدت زمان اعتبار ویزا و یک یا چندبار ورود بودن آن به عهده سفارت است. مهاجرت کانادا

از آنجائیکه در اکثر موارد، تاریخ خاتمه ویزا با تاریخ انقضای پاسپورت یکی است؛ پیشنهاد می کنیم در صورتیکه اعتبار گذرنامه شما کم است، آن را تعویض نمایید. اعتبار کل ویزای کانادا برای مدت زمان استفاده از آن است که اگر چند بارورود Multiple باشد، اجازه سفرهای مکرر را به دارنده آن میدهد. توجه داشته باشید که در ویزای عادی متقاضی نمی تواند در هر بار ورود، بیشتر از شش ماه در کانادا اقامت کند؛ مگر اینکه سوپرویزا داشته باشد که در این صورت می تواند در هر سفر تا دو سال در کانادا بماند.

مدارک موردنیاز برای ویزای توریستی:

اصل پاسپورت های جدید و قدیمی "صفحه اول و صفحاتی که مهر ورود و خروج یا ویزا دارند، حتما باید اسکن شوند"
ترجمه شناسنامه هر یک از متقاضیان
ترجمه سند ازدواج "اگر زن و شوهر با هم اقدام می کنند."
تکمیل فرم درخواست ویزا Application form
تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی Family Information
یک قطعه عکس 3.5 در 4.5 رنگی زمینه سفید
ترجمه سند ملکی در صورت وجود
ترجمه مدارک شغلی ( برای صاحبان مشاغل جواز کسب، روزنامه رسمی و آخرین آگهی تغییرات و تصمیمات، پروانه طبابت، پروانه نظام مهندسی و یا پروانه بهره وری لازم است. کارمندان باید نامه اشتغال به کار، سه فیش حقوقی آخر و حکم کارگزینی یا حکم بازنشتگی خود را ارائه دهند.)
گردش حساب سه ماهه آخر که نشاندهنده مبلغ درآمد ماهیانه باشد و نامه تمکن به زبان انگلیسی ممهور به مهر امور بین الملل بانک
دعوتنامه به همراه مدارک مالی و کارت شناسایی فرد دعوت کننده و مدارک اثبات رابطه خویشاوندی دعوت شونده با دعوت کننده (در صورت نبود دعوتنامه ارائه رزرواسیون هتل الزامی است.)
رزرو بلیط رفت و برگشت به کانادا
رضایت نامه کتبی والدین برای خروج فرزند، درصورتیکه فرزند زیر 18 سال آنها به تنهایی یا با یکی از والدین سفر می کند.
منبع: پیکاپ ویزا