قابلیت های کانکس کاروان

کاروان به کانکس هايي گفته مي شود که داراي چرخ هستند و به راحتي به خودرو شما متصل شده و جابا جا مي شوند. اين کانکس ها اغلب براي اسکان مسافران در مکان هاي صعب العبور و يا در هنگاه سفر به دامان طبيعت و همچنين مسافرت هاي طولاني کارايي دارند.

قابليت هاي کانکس هاي کاروان :
1. قابليت استقرار در هر مکان
اين کاروانها با کمک فنر و جک هايي که بر روي آنها نصب شده است به راحتي در هر جايي قابل استقرار و سکونت مي باشند.

2. متحرک بودن
مهمترين قابليت اين دسته کانکس ها متحرک بودن آنها است ، اين کانکسها با قابليت نصب چرخ و رينگ در ابعاد مختلف قابليت حرکت در هر جاده اي دا دارند.

3. مقاومت
از آن جايي که اين کانکس ها از نوع کانکس با اتصالات جوش هستند مقاومت بيشتري نسبت به مابقي کانکس ها دارند.

4. محور
اين کانکس ها را در انواع تک محوره با دو چرخ و دو محور با چهار چرخ بسته به نوع کانکس و نوع استفاده سفارش داد.

5. بدنه
بدنه اين کانکس ها از فلزهاي سبک و در عين حال مقاوم ساخته شده است. بدنه آنها داراي مقاومت بالا و عايق حرارت و صدا مي باشد.

6. سقف و کف
سقف اين دسته کانکس ها از دو بخش داخلي و خارجي تشکيل شده است که در ساخت بخش خارجي بيشتر به مقاومت و در ساخت بخش داخلي بيشتر به زيبايي توجه شده است. در کف پوش اين کانکس ها مانند منازل بيشتر از پارکت و سراميک استفاده شده است.

7. درب و پنحره
درب و پنجره اين کانکس ها از UPVC دو جداره که عايق حرارت و صدا است تهيه شده و در بخش شيشه آنها از شيشه هاي دو جداي ضد ضربه براي مقاومت بيشتر به کار رفته است .

8. قلاب
قلاب از بخش هاي مهم در اين دسته کانکس ها است که محل اتصال به وسيله کشنده مي باشد. اين قلاب ها اغلب از فولاد همراه با گيره هاي ايمني ساخته شده است.
منبع: اي کانکس