مواردی که بایستی خریداران کولرهای گازی قبل از خرید بدانند

1- انتخاب مدل:
ابتدا قبل از خرید یک دستگاه تهویه مطبوع می بایست توجه داشت که چه دستگاهی و چه مدلی مناسب جهت نصب در مکان مورد نظرمی باشد بدان معنا که هر نوع از کولرهای گازی را نمی توان در منزل یا محل کار خود نصب کنید و بایستی با کارشناس مربوطه مشورت کرده و از او بخواهید که در انتخاب مدل کمکتان کند. به طور مثال اکثر افراد تا اسم کولرگازی می آید فکر می کنند که فقط همان اسپلیت دیواری می تواند باشد و نمی دانند که همیشه اسپلیت دیواری مناسب نیست. دلیلش نداشتن اطلاعات کافی است یا اینکه چون زیبا تر است پس خوب است . بله البته که زیبا تر و هماهنگ با دکوراسیون شماست و قیمت مناسبتر دارد و بیشترین فروش را دارد ولی بهترین پیشنهاد همیشه نمی تواند باشد.
حتما" با کارشناس خود مشورت کنید

2- تعیین ظرفیت:
این مبحث خیلی مهم بوده چون رضایت مشتری بستگی به آن دارد.
به طور کلی برای انتخاب ظرفیت مناسب برای یک محل باید به متراژبر حسب متر مربع و ارتفاع موجود ، وسایل گرمایی( منظور هر وسیله ای که گرما تولید می کند مانند یک کامپیوتر یا اجاق گاز، تعداد پنجره ها ، کاربری مکان که خیلی مهم است مثلا" منزل مسکونی با تجاری خیلی با هم تفاوت دارند ، رطوبت هوا ، و موارد دیگرکه توسط کارشناستان بررسی خواهد شد. برای مثال یک کولرگازی اسپلیت دیواری با ظرفیت ۱۲۰۰۰ بی تی یو به طور معمول برای یک اتاق ۲۰متری تا ٣٠متری حداکثر مناسب می باشد.
حتما" با کارشناس خود مشورت کنید

3- سازنده دستگاه:
عمدتا" سازندگان دستگاههای تهویه مطبوع درجه یک ، امریکایی یا ژاپنی هستند و دیگر سازندگان آن خیلی به کیفیت توجه نکرده و بیشتر به دنبال قیمت ارزانتر و ظاهری زیبا ترند مانند شرکتهای چینی یا کره ای و از این نظیر. پس به یاد داشته باشید ابتدا دنبال یک مارک یا شرکت امریکایی یا ژاپنی باشید حال اینکه آن شرکت محصولات خود را در هر جایی از دنیا تولید کرده باشد که مکان تولید زیاد مهم نیست مهم آنست که دارای تکنولوژی بالا وکیفیت مرغوبی داشته باشد. به طور مثال به شرکتهای زیر می توان اشاره کرد: اکسون ـ کری یرـ گودمن ـ توشیبا ـ هیتاچی ـ اجنرال ـ میتسوبیشی و غیره...
حتما" با کارشناس خود مشورت کنید

4- قیمت مناسب:
همیشه به یاد داشته باشید که بعد از کیفیت ، قیمت قرار دارد.
در این مورد با توجه به بودجه و معیارهای شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم کرد.
حتما" با کارشناس خود مشورت کنید

5- خدمات پس از فروش:
یک شرکتی که بهترین خدمات را می تواند بدهد قطعا" پیشرفت خواهد کرد و در نتیجه مشتریان خود را راضی نگه خواهد داشت.. پس به این مورد هم توجه داشته باشید. و بدانید که همیشه کیفیت و قیمت مهم نیست.